Josef B. Kladensko

06.03.2015 09:16

Dobrý den Vážená paní Machová,

 

velice si Vážím pomoci. Tak jako ostatní jsem měl velké problémy a nezvládal jsem situaci. V dražbě jsem přišel o střechu nad hlavou, ale dluhy jsem měl pořád. Přestal jsem doufat v řešení, ale pak jsem našel Vaši reklamu, hledal jsem dlouho odvahu zavolat a říci co mě ničí. 

Mohu říci jen jedno, mé rozhodnutí zvednout telefon a zavolat Vám paní Machová byl první úspěšný krok k ukončení mé situace. Už po prvním hovoru jste mi dala naději, že se vše zvládne a já dostanu možnost žít normálně. Vaše podpora a perfektní práce mě dovedla k povolno oddlužení.  Dnes mám již schválený splátkový kalendář a nemusím se už  bát.

Chtěl bych Vám touto cestou poděkovat a věřte, že Vás paní Machová budu rád doporučovat. Přeji Vám hodně štěstí a mnoho spokojených klientů.

Děkuji